Powered By Blogger

Selasa, 13 September 2016

kek coklat indulgence cheese & cream puff

Assalamualaikum. 

Selamat aidiladha semua πŸ˜‰

Hari ni aku nk tayang kek yg dh lama aku nk try test buatπŸ˜‚πŸ˜‚
Nama omputih dia kek indulgence cheese, betullah kek ni mmg leceh sikit nk buatnyer sbb tu mahaiiiii sgt😱.
Tpi kan kalo homemade cake ni dia lagi mahal dr kt kedai sbb kitaorg bli barang bkn bli borong 😭
Percubaan pertama aku menjadi jgk tpi ni versi aku lerπŸ˜€yg pastinyer mmg xsamalah rasa dia cm kt kedai rahsia tu hahahah..😡😡😡😡
Tq byk2 dkt Kak ani & en hadi sbb percaya bli dgn nani yer 😳😳


indulgence  cheese cake. 


Gambar bedah siasat. 


Cake indulgence cheese
Rm 110.00
With fresh fruit. 
Size : 9'
 + 
Baby cream puff
Rm 20.00 (65 pcs) 

Tq En Hadi & kak ani. 😚😚😚
Baby cream puff
Rm15.00 x 2 box (50pcs/box) 
Tq kak yan.. 
Setiap minggu xpenah miss order ngan nani 😍😍
Cream puff
Rm20.00 - 65pcs
Tq nadiha πŸ˜€

Cream puff
Rm20.00 - 65 pcs
+
Fruit tart
Rm 10.50 - 10pcs (min 4-5 pck) 

Tq yana 😊

Terima kasih daun ketupat yer semua.
Saya jualπŸ’–yer.
Berminat wssp terus 019 7172359.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan